Home >

Czy wiesz za co płacisz? Porównanie poziomów wsparcia serwisowego.

Szanowni Państwo,

wsparcie serwisowe dla firmy jest niczym polisa ubezpieczeniowa – to kluczowy aspekt, by zapewnić spokojny i ciągły tryb pracy każdego przedsiębiorstwa, któremu może przytrafić się jakakolwiek awaria, czy problem. Pewnych zdarzeń losowych po prostu nie sposób przewidzieć, ale możliwe jest wcześniejsze zapewnienie odpowiedniego wsparcia działań firmy i komfortu jej pracy.

• Jakie plany wsparcia oferuje Dell Technologies?
• Czym się różni wsparcie oferowane dla sprzętu biznesowego i konsumenckiego?
• Jakie elementy zawiera i jak realizowane jest wsparcie serwisowe w pakiecie Basic?
• Jakie dodatkowe benefity oferują wyższe poziomy wsparcia ProSupport i ProSupport Plus?
• Jak dopasować odpowiedni poziom wsparcia serwisowego do potrzeb Twojej firmy, czy warto dopłacać?

Jeśli chcą Państwo poznać odpowiedzi na powyższe pytania, zapraszamy na najnowsze webinarium firmy One System poświęcone tematyce pakietów serwisowych.

 

Zapraszamy do rejestracji

Więcej informacji? Zostaw kontakt.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingu własnych produktów lub usług, jak również produktów lub usług podmiotów współpracujących z firmą One System Sp. z o.o.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowej i marketingowej drogą elektroniczną.
Wyrażam zgodę na używanie telekomunikacyjnych urządzeń końcowych w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego.
Dziękujemy. Twoja wiadomość została wysłana